måndag 16 januari 2012

Nedräkning

Tänk va tiden går fort, har haft 2,5 veckas ledighet nu och snart är den slut.
På onsdag är det dags att ta tåget till Göteborg för på torsdag är det upprop samt introduktion i skolan.
Har fått schema och det verkar som att vi inte kommer ha lektioner någon fredag den här terminen så det är riktigt skönt, tror även att vissa måndagar kommer vara lediga. Det uppskattas så jag kan åka hem på helgerna,
i alla fall tills jag hittar bostad i Göteborg.

Börjar kännas lite nervöst nu, samtidigt som jag längtar. Vill bara att tiden ska gå någon månad så man känner att  man kommit in i det hela och lärt känna sina klasskamrater. Men som sagt, tiden går ju fort så snart är man väl där. Nu ska jag bara njuta av mina 2 sista lediga dagar. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar