onsdag 25 januari 2012

Bebisdags =)

Två dagar i skolan är nu klara och än så länge har allt gått bra.
På tok för långa luncher bara eftersom vi inte riktigt har något att plugga på än,
idag var den nästan 2 timmar. Men det kanske är ett lyxproblem.
Kurserna vi har haft hittills verkar bra, är väl bara muntlig och skriftlig kommunikation som
verkligen inte är något för mig. En av dem stora sakerna vi ska göra där är att hålla ett tal,
där allt från hur man pratar till kroppsspråk bedöms, och ni som känner mig vet att jag hatar muntligt.
Men det löser sig säkert det med! :)

Igår mötte jag upp Karolina så åkte vi hem till henne där vi mumsade semla och uppdaterade oss om allt som händer. De bodde verkligen jätte fint och det ska bli så skönt att jag förhoppningsvis snart också bor i Mölndal.

Till slut vill jag bara avsluta med att säga ett stort grattis till Elin som ska bli mamma :)
Sååå mysigt! Nu behöver vi inte gissa längre på vem i gänget som ska bli först! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar