måndag 2 januari 2012

2012 Är Mitt År!

År 2012 är nu här, och det är återigen dags för en ny start här på bloggen.
Det här kommer bli ett spännande och händelserikt år i mitt liv. 
19 Januari är det dags för mig att ta tag i studierna igen. 
Ska studera Personal -och löneadministration på yrkeshögskolan i Mölnlycke, Göteborg.
Har fortfarande svårt att förstå det, att jag ska bli storstadsbo.

Men mycket är det att ordna med, den största delen är ju flytten. 
Min älskade lägenhet här hemma i Laxå är uppsagd, men nytt boende i Göeborg är inte lätt att hitta. 
Letar förfullt men är glad att jag har Martin så jag har tak över huvudet till en början.
Men precis som det sägs brukar ju allt lösa sig till slut...

Så nystarten på bloggen är till för att mina nära och kära ska kunna läsa om vad som händer i mitt liv.
Men också för min egen skull då det kan vara skönt att skriva av sig och kul att kunna gå tillbaka och läsa om min tid som student.

Så nu ser jag fram emot vad 2012 har att erbjuda, med en känsla av att det kommer bli Mitt År.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar