måndag 23 januari 2012

Ångest dag

Tillbaka i Göteborg igen efter en lugn och skön helg.
Men ångesten är stor och har vart hela dagen.
Blir så trött på mig själv att jag alltid mår så här när det är mycket nytt på gång.
Önskar att jag var en sån person som bara älskade nya saker och upplevelser.
Men istället har jag gått hela dagen med en klump i halsen och nära på att bryta ihop varje gång jag
tittat på Stephan då jag påminns om att jag måste lämna han och tryggheten hemma i Laxå snart igen.

Men det är bara att bita ihop, vet ju att allt förmodligen kommer kännas bättre om ett par veckor.
Har en andrahands lägenhet på gång nu iallafall i Mölndal. Blir det av så kommer jag flytta in i början av februari och ha lägenheten fram till juni. Då kommer jag kunna flytta hem (till mamma förmodligen) och bo på hemma plan ända fram till mitten av oktober då vi kommer ha praktik i 2 månader i början av nästa termin och den ska jag försöka lägga på något företag i Örebro.
Så nu håller jag tummarna för lägenheten, för det kommer ju betyda att jag bor relativt nära Karolina och det kommer vara guld värt att ha någon hemifrån att prata av sig med =)

Oj nu blev det ett långt, mestadels klagoinlägg men det var skönt att få det ur sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar